Najčešće postavljena pitanja

Kako mogu da kupujem?

Stavite proizvode u korpu, a zatim klikom na korpu možete uneti podatke o isporuci ili izabrati neki od sigurnih načina plaćanja. Ako pošaljete porudžbinu, sistem će automatski početi da obrađuje i dobićete povratnu e-mail poruku sa potvrdom. Takođe ćemo vas obavestiti da li je vaš paket predat kurirskoj službi ili da li je stigao u prodavnicu u slučaju preuzimanja u prodavnici.

Šta ako proizvod nije na zalihama?

Ovde možete zatražiti informacije o zalihama. U slučaju nekih proizvoda, zalihe dopunjujemo kontinuirano, dok za druge proizvode imamo samo jednu kupovinu godišnje. U nekim slučajevima, moguće je da internet prodavnica ne označava zalihe, ali je proizvod i dalje dostupan u nekoj od naših specijalizovanih prodavnica, zbog čega je vredno proveriti putem e-mail pre nego što otkažete proizvod.

Određene proizvode visoke vrednosti ili velike veličine ne držimo na lageru, ali ih možemo naručiti od naših partnera. Takođe vredi proveriti Ovde

Da li je potrebno da se registrujete da biste kupili?

Ne, ali vredi, jer će tada proces kupovine sledeći put biti brži. Možete pretraživati svoje prethodne kupovine, sačuvati proizvode u omiljene i zatražiti obaveštenje o dolasku proizvoda koji nedostaje.

Za šta se koriste podaci dati prilikom registracije?

Akualing doo koristi lične podatke samo za praćenje i ispunjenje porudžbine, treća lica im ne mogu pristupiti.

Da li je bezbedno kupovati u online prodavnici akualing.rs?

Definitivno. Naš sistem koristi najnovije module plaćanja i upravljanja podacima sa međunarodnim sertifikatima. Akualing doo. je dominantan i priznat igrač na tržištu već 27 godina.

Šta da radim ako ne dobijem ono što sam naručio?

Prijavite problem Ovde.

Šta da radim ako dobijem oštećeni proizvod?

Grešku možete prijaviti Ovde, a naše kolege će vas obavestiti šta dalje. Obavezno unesite broj porudžbine da biste olakšali identifikaciju.

Šta da radim ako mi se ne sviđa proizvod koji sam dobio?

Ako ste ga kupili u prodavnici, vratite ga tamo i naše kolege će zameniti proizvod. Ako ste ga naručili u onlajn prodavnici, možete ga vratiti na našu centralnu lokaciju u roku od 14 dana, a Aqualing doo će refundirati cenu proizvoda. Važno je da trošak povraćaja snosi kupac, a puni iznos možemo refundirati samo ako nam proizvod i njegova ambalaža stignu u stanju pogodnom za daljnju prodaju.

Ne mogu da dobijem korisničku podršku, ne odgovaraju na moju poštu. Šta da radim?

Nažalost, uprkos našim naporima, dešava se da se pismo izgubi u sistemu ili da nemamo dovoljno vremena da se bavimo pritužbama kupaca u špicu sezone. Izuzetno nam je važno da svima pomognemo i da imamo samo zadovoljne kupce. Ako doživite ovo, raspitajte se tako što ćete odgovoriti na naše poslednje pismo koje ste primili kada ste nešto prethodno prijavili. Oni će se sigurno pobrinuti za to, nećemo nikoga izneveriti. Hvala vam na strpljenju i razumevanju.

Da li ću dobiti svoju narudžbu na vreme?

Da. Ali preporučujemo da naručite ranije nego u poslednjem trenutku, jer je nekoliko ljudi i kompanija uključeno u proces od ispunjenje porudžbine do isporuke. U svakom slučaju, dobro je imati dovoljno vremena da, ako vam narudžbina negde zapne, ne smeta. U sezoni (jun-jul) broj porudžbina se uveliko povećava, a kašnjenja uvek ima, pa računamo na strpljenje kupaca.

Kako prezimiti bazen?

Samo čelični, WPC, drveni i liveni od kamenih špaleta ili betonski bazeni treba da se pripreme za zimu. Detaljan vodič možete pronaći ovde: Uputstvo za zimovanje bazena

Boja vode je opalna, zelena, žuta. Šta da radim?

Voda u bazenu mora se kontinuirano tretirati kako bi bila čista i bez patogena. Njegovi glavni delovi su: korišćenje hemikalija, čišćenje, cirkulacija. Naš detaljan vodič za tretman vode možete pronaći ovde: Uputstvo za tretman vode

Ako se proizvod ne može naručiti, ali je dostupan u prodavnici, kako da ga naručim?

Možete naručiti samo iz centralnog skladišta u online prodavnici. Ako je proizvod dostupan samo u specijalizovanoj prodavnici, možete ga kupiti u toj prodavnici ili pozvati prodavnicu i zatražiti dostavu na kućnu adresu.

Gde mogu da preuzmem njihov trenutni kompletan katalog proizvoda?

Kompletan katalog proizvoda prodavnice bazena Aqualing možete preuzeti ovde: Aqualing Katalog. Važno je znati da se svi proizvodi ne mogu naručiti preko interneta. Ako želite da naručite iz kataloga, prijavite svoj zahtev Ovde i naše kolege će vam pomoći.

Koga da pitam?

Naši stručnjaci su spremni da odgovore na sva pitanja o bazenima i našim proizvodima na našim Ovde.

Kada su otvorene specijalizovane prodavnice?

Naših prodavnica u Beogradu otvorena je radnim danima od 8 do 17 časova, a prodavnica u Novom Sadu otvorena je radnim danima od 9 do 17 časova . Od februara do oktobra posluju kao prodavnica bazena, a od oktobra do januara kao prodavnica veštačkog jelki i božićne rasvete. Najvažnije hemikalije za bazene su takođe dostupne u prodavnicama tokom zime, a isporuka u prodavnici se može zatražiti za bilo koji proizvod za bazen. Od kraja novembra do božića, i od početka jula do sredine avgusta prodavnice su otvorene i subotom. O ovome tačnu i aktuelnu informaciju možete naći na Naše prodavnice stranici.